close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תיקון מזגנים - כל מה שחשוב לדעת, כולל הדרך למנוע תקלות שכיחות במזגן

מערכת שורשיא חשוון, תשפא29/10/2020

חוסר הקפדה על תחזוקה שוטפת של המזגן תביא לבעיות רבות שיצריכו מכם להזמין שירותי תיקון מזגנים מקצועי לפתרון הבעיה

תגיות:
אנשים רבים לא מקפידים על תחזוקה שוטפת למזגן שלהם מה שיוצר בו לא מעט תקלות. באקלים הישראלי בכלל ובימי הקיץ בפרט קשה שלא לעשות שימוש יומיומי במזגנים רבים בכל רחבי הבית. שימוש אינטנסיבי זה מחייב אתכם לשמור על תחזוקה שוטפת כל מספר חודשים עד חצי שנה לכל היותר. אצל רבים, חוסר ההקפדה נובע מחוסר ידיעה או היכרות עם התקלות שעלולות להופיע כתוצאה של הזנחת המזגן ולכן חשוב להדגיש כמה נקודות חשובות. ראשית, התחזוקה השוטפת של המזגן לא מצריכה שירותי תיקון מזגנים או טכנאי מקצועי, אלא בני הדירה עושים אותה באופן עצמאי לחלוטין. כמו כן היא אינה מצריכה זמן רב או מאמץ
פיזי גדול, אלא כמה דקות בודדות לכל היותר. כל שעליכם לעשות במטרה לשמור על תקינותו של המזגן שלכם לאורך שנים זה לפתוח את מכסה הפלסטיק של החלק הפנימי בדירתכם, לשלוף את הפילטרים ולנקותם היטב מכל לכלוך או אבק שהצטבר.

הקפידו על ניקיון הפילטרים במזגן כל כמה חודשים עד חצי שנה לכל היותר
חוסר הקפדה על תחזוקה שוטפת של המזגן תביא לבעיות רבות שיצריכו מכם להזמין שירותי תיקון מזגנים מקצועי לפתרון הבעיה. מעבר לכך, עד שהתקלות השונות יחלו להופיע, המזגן שלכם לא יעבוד בצורה מיטבית, יתקשה לקרר או לחמם את החלל, יצרוך כמויות אנרגיה גבוהות במיוחד וינפח את חשבון החשמל שלכם. לכן, הקפידו על ניקיון הפילטרים כל מספר חודשים עד חצי שנה לכל היותר ושמרו על המזגן תקין לאורך שנים. במידה והתקלות כבר הספיקו להגיע, חשוב לדעת לבחור נכון טכנאי מזגנים מקצועי אשר יעניק שירותי תיקון מזגנים מיטביים.

ישנם מקרים בהם טכנאי המזגנים ימליצו על החלפת מזגן
שירותי תיקון מזגנים יסייעו לכם להתמודד עם כל תקלה על הצד הטוב ביותר אך חשוב לדעת כי פעמים שטכנאי מזגנים אמינים ומקצועיים ימליצו לכם להתחדש במזגן חדש במקום לתקן את הישן. ישנם לא מעט חלקים פנימיים ויקרים במיוחד בחלקו החיצוני של המזגן ופגיעה בהם עלולה ליצור מצב בו שירותי תיקון מזגנים עולים כמעט כמו מזגן חדש. במקרים כאלה טכנאי מזגנים אמינים ומקצועיים ימליצו לכם להתחדש במזגן חדש.

שירותי תיקון מזגנים מקצועיים - פתרון הבעיה לצמיתות
כמו כן ישנם מקרים בהם שירותי תיקון מזגנים יסייעו להתמודדות עם הבעיה באופן זמני בלבד. לא אחת קורה שגז המזגנים מתחיל לדלוף לאחר שנים רבות או התקנה שאינה מקצועית מה שגורם למניעת הקירור/החימום. במקרים אלה מילוי גז מזגנים יביא לטיפול בבעיה אך חוסר איטום מקור הדליפה יגרום לכך שהבעיה תחזור כאשר רוב הגז יפסיק לדלוף בשנית. תיקון מזגנים מסוג זה אינו מיטבי ולכן חשוב לבחור את אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר שידעו לאתר את מקור הדליפה ולסתום אותה טרם מיחוי הגז.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה